ITIL
ITIL
В края на м. септември т.г. Росен Рангелов премина изпита за ITIL® V3 Foundation с почти максимален резултат. Как се е подготвил и какви са впечатленията му от изпита,
Повече
ITIL
Новината за промените в ITIL® от края на юли 2011 г. породи въпроси относно валидността на сертификатите за ITIL® V3 и потенциалната необходимост от ресертифициране. Описани в академичния
Повече
ITIL
Наньо Нанев има над 14 години опит в управлението на ИТ услуги и проекти. През последните 10 години ръководи собствена компания, предлагаща аутсорсинг на ИТ отдел. Сертифициран ITIL®
Повече
ITIL
Входящото ниво (Foundation Level) предоставя общи познания за жизнения цикъл на услугите (Service Lifecycle) и основните му елементи. Образователните цели и компетенции са фокусирани към общите връзки между
Повече
ITIL
Целта на Квалификационна схема за ITIL® v3 е да осигури практически приложима и навременна сертификация, която да поддържа формализираните образователни изисквания към организациите и частните лица, работещи с
Повече
ITIL
„Официалната схема” за ITIL® включва правилата за администриране на ITIL® квалификационната схема, одобрени от Office of Government Commerce (OGC) и поддържани от официалния акредитатор за ITIL – APM
Повече
ITIL
Един от методите на обучение, които се предлагат в учебния ни център е online обучението, т.нар. Online ANYTIME, доставяно през учебния портал Learning Port. Васил Кръстев е собственик
Повече
ITIL
Обучението и сертификацията за ITIL® имат за цел да подготвят специалисти за ежедневната им работа с добрите практики на ITSM. В следствие на широката употреба и одобрение на
Повече
ITIL
ITIL® FOUNDATION CERTIFICATE IN IT SERVICE MANAGEMENT Цел на сертификата: Целта на ITIL® Foundation certificate in IT Service Management е да сертифицира, че кандидатът е добил знания за
Повече