Росен Рангелов: Електронният курс за ITIL® Foundation дава достатъчна подготовка за изпита

Росен Рангелов, Lufthansa Technik Sofia.

В края на м. септември т.г. Росен Рангелов премина изпита за ITIL® V3 Foundation с почти максимален резултат. Как се е подготвил и какви са впечатленията му от изпита, разказва в редовете по-долу.

Какво работиш и защо ти беше необходимо обучение за ITIL®?

В момента работя като IT специалист в Луфтханза Техник – София. Нуждата от обучение за ITIL® се появи, когато започнах да се занимавам с решения, имащи за цел да удовлетворят IT потребностите не само на компанията в София, но и на други такива компании на групово ниво.

Подготви се сам, чрез онлайн курса в учебния портал на New Horizons. Срещна ли трудности?

Ако трябва да бъда честен, електронното обучение, което New Horizons предлага, е на едно изключително добро ниво. Видео уроците са направени по начин, даващ на хората ясна представа какво точно представлява ITIL®. Множеството анимации и реални примери спомагат за по-доброто разбиране на материала. Освен web уроците използвах като допълнително четиво книгата “The art of service – ITIL® v3 Foundation Complete Certification Kit: 2009 Ediiton”.

Колко време ти отне да се подготвиш за изпита?

Времето, което ми беше необходимо за да се подготвя за изпита, беше около 2-3 седмици. Трябва да се има предвид обаче, че в този период си ходех на работа и имах възможност да чета единствено и само след работа. Изключение правят единствено почивните дни.

Впечатленията ти от изпита?

Изпитът се оказа малко по-лесен, отколкото очаквах. Повечето от въпросите бяха прости, търсещи конкретен отговор. Единствените затруднения дойдоха от въпросите с „най-верен” отговор :). Полагането на самия тест ми отне около 20 минути.

Друго, което би искал да споделиш по темата?

В крайна сметка подготовката, която дават web уроците, е напълно достатъчна, т.е. не е необходимо да се чете допълнително.

* * *
• Акредитираните ITIL® курсове се доставят чрез itSM Solutions LLC, акредитиран партньор за обучения на CSME.
• ITIL® е регистрирана търговска марка на Cabinet Office.
• IT Infrastructure Library® е регистрирана търговска марка на Cabinet Office.

Интересувате се от темата? Пишете ни!

    Бързо запитване

    Вашите имена *

    Вашият Email *

    Вашето съобщение *

    captcha

    Добавете коментар

    Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *