ITIL v3 2011 е минорна (втора) версия на ITIL v3. Глобализацията на пазарите налага уеднаквяване на понятията и процедурите във всяка една област от бизнеса. В света на информационните технологии това е рамката за управление на ИТ услуги.

През последните години ITIL се утвърди като универсална основа за създаване и управление на услуги и процеси.
Как бихме могли да извлечем ползи за нас, нашия отдел и компания?

По време на семинара ITIL v3 2011 – приложение и ползи бяха разгледани следните теми:
• Какво е ITIL
• Области и обхват на приложение
• Ползите от имплементиране на структурирани процеси
• Стойността за бизнеса
• Промените и новостите в ITIL v3 2011
• Сертификация

За лектора:

Наньо Нанев има над 14 години опит в управлението на ИТ услуги и проекти. През последните 10 години ръководи собствена компания – Прима Нет Консулт, предлагаща аутсорсинг на ИТ отдел. Сертифициран ITIL v.3 Intermediate Level специалист, Наньо Нанев е ITIL инструктор в учебен център New Horizons Bulgaria.

Повече информация
Ако имате въпроси, свързани с ITIL курсове и сертификация, обърнете се към нас на тел.: +359 2 4210040 или email: office@newhorizons.bg.

ITIL курсовете в New Horizons можете да видите в нашия сайт: ITIL Courses at New Horizons Bulgaria.