Уебинар: Срокове, качество и по-уверени клиенти чрез добрите практики на ITIL®

Начало: 12 юли, 11:00 ч.

Край: 11:40 ч.

Водещ: Никола Гайдаров

Ако Вашата организация работи по проекти с фиксирани или динамични срокове и ресурси, преследвате високо ниво на качество на предоставяните услуги и искате да имате спокойни и уверени клиенти, този уебинар е за вас.

ITIL-RCV-webinar-12.07
Научете как да постигнете по-добро управление на срокове и ресурси, гарантирано качество и по-уверени клиенти чрез добрите практики на
ITIL®.

Работата с динамични срокове е критична за организации, които разработват продукти и преследват ясно фиксирани или динамично променящи се срокове. Тук можем да причислим компании, които развиват и/или имплементират софтуер.

Качеството на доставка е ключово за всички компании, които предоставят услуги. Важно е да се гарантира, че клиентите ще получават все по-добро качество, дори и услугата да се променя. Важно е също така всяка една промяна да носи добавена стойност, а не само технически предимства.

Клиентите са тези, които определят добавената стойност на една услуга. Ако промените, които те желаят, се случват навреме и носят допълнителна стойност, те ще се чувстват по-уверени и ще развиват по-успешно бизнеса си.

По време на уебинара ще говорим за:

  • Практически фокус в три основни направления:
    • Динамични срокове и ресурси
    • Гарантирано качество
    • Уверени клиенти
  • Добрите практики на ITIL®
    • Какво е IT Service Management
    • Добрите практики на ITIL®:
      • Контрол на промените (Change management)
      • Контрол на информацията (Service asset and configuration management)
      • Контрол на качеството (Service validation and testing)
      • Контрол на имплементацията в продуктивна среда (Release and deployment management)
      • Менажиране на заявки от клиенти (Request fulfilment)
      • Контрол на качеството на добавената стойност (Change evaluation)
      • Менажиране на знанията на ниво компания (Knowledge management)

Изключения от обхвата: Въведение в ITIL®

Аудитория: Уебинарът ще бъде полезен на опитни ИТ специалисти, Change Managers, Release Managers, Configuration Managers, проектни мениджъри и високо ниво мениджъри с общи и средни познания в областта на ITIL® и IT Service Management. Желателно, но не задължително, е предишна сертификация в ITIL®, като ITIL® Foundation, ITIL® Intermediate или ITIL® Expert.

За водещия:

Никола ГайдаровНикола Гайдаров е сертифициран ITIL® Expert. Има 10 години опит в управлението и създаването на процеси и услуги. Кариерата му започва в HP Global Delivery Center и оттогава е преминал през различни роли: технически консултант, мениджър операции, transition мениджър и консултант ITSM имплементации. Работил е на вътрешния и международния пазар.

След като натрупва значителен практически опит в своите проекти за ITSM имплементации, Никола решава да промени кариерата си и да стане сертифициран ITIL® инструктор. Той се сертифицира като ITIL® Expert и започва да провежда ITIL® обучения, сред които: ITIL® Foundation, ITIL® OSA, ITIL® RCV, ITIL® PPO, ITIL® SOA и ITIL® MALC.

Условия за участие:

Участието в уебинара е безплатно, но изисква регистрация. Моля, попълнете регистрационната форма и допълнително ще получите линк за включване в уебинара.

Съжаляваме, няма свободни места за този уебинар.

ITIL® е регистрирана търговска марка на AXELOS Limited. Swirl logo™ е търговска марка на AXELOS Limited.
Акредитираните ITIL® курсове се доставят от Ню Харайзънс България, ITIL® & PRINCE2® тренинг организация, акредитирана от PEOPLECERT, и New Horizons CLC- 5Point Enterprises, ITIL® & PRINCE2® тренинг организация, акредитирана от PEOPLECERT, което означава, че доставяме най-новите официални курсове, за да получите най-добри резултати от инвестицията си в обучение.

Интересувате се от темата? Пишете ни!

Бързо запитване

Вашите имена *

Вашият Email *

Вашето съобщение *

captcha

Подобни публикации

Добавете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *