Семинар: ITIL® Practitioner или как да имплементираме добрите практики

Начало: 30 март, 18:30 ч.

Място: Ню Харайзънс

Край: 19:30 ч.

Водещ: Никола Гайдаров

ITIL® Practitioner e най-новото допълнение в палитрата от ITIL® курсове и сертификати, с важната мисия да свърже теорията с практиката. След години на трудни и понякога болезнени опити за въвеждане на добрите практики от ITIL®, вече има курс, който дава отговор на въпроса „Как да въведем ITIL® в нашата организация?“. ITIL® Practitioner дава един съвсем нов поглед върху трупаната с години терминология и цели да помогне на всички специалисти да осъзнаят нуждата от въвеждане (adopt) и адаптиране (adapt) на IT Service Management.

Заповядайте на семинара, посветен на ITIL® Practitioner, за да разговаряме на тема IT Service Management и да споделя интересни наблюдения от прекия ми опит с компании в България и Западна Европа.

По време на семинара ще се фокусираме върху три основни компетенции, които са критичен фактор за успешното прилагане на ITIL®:

    • Organizational Change Management;
    • Communication;
    • Measurement and Metrics.

Ще се запознаем също с т.н. 9 Guiding Principles за имплементиране на IT Service Management:

    • Focus on value
    • Design for experience
    • Start where you are
    • Work holistically
    • Progress iteratively
    • Observe directly
    • Be transparent
    • Collaborate
    • Keep it simple

Изключения от обхвата:

Въведение в ITIL®

Аудитория:

Семинарът ще бъде полезен на потребители и ИТ специалисти с общи и средни познания в областта на ITIL® и IT Service Management. Желателно, но не задължително, е предишна сертификация в ITIL®, като ITIL® Foundation, ITIL® Intermediate или ITIL® Expert.

Никола ГайдаровНикола Гайдаров е сертифициран ITIL® Expert. Има 10 години опит в управлението и създаването на процеси и услуги. Кариерата му започва в HP Global Delivery Center и оттогава е преминал през различни роли: технически консултант, мениджър операции, transition мениджър и консултант ITSM имплементации. Работил е на вътрешния и международния пазар.

Негова страст са дизайнът и подобряването на процеси. Обича да посреща и разрешава предизвикателствата, свързани с дефинирането на роли и отговорности на заинтересованите страни.

След като натрупва значителен практически опит в своите проекти за ITSM имплементации, Никола решава да промени кариерата си и да стане сертифициран ITIL® инструктор. Той се сертифицира като ITIL® Expert и започва да провежда ITIL® обучения, сред които: ITIL® Foundation, ITIL® OSA, ITIL® RCV, ITIL® PPO, ITIL® SOA и ITIL® MALC.

Никола се интересува от всички съвременни методологии и рамки, свързани с предоставянето на IT Service Management, като ITIL®, Agile, Lean и DevOps.

Стремежът му е да въвежда в България нови практики, с които да подобрят работата на ИТ организациите.

Условия за участие:

Семинарът е безплатен, но изисква регистрация. За да заявите участието си, моля, попълнете регистрационната форма. Местата са огрaничени.

ITIL® е регистрирана търговска марка на AXELOS Limited. Swirl logo™ е търговска марка на AXELOS Limited.
Акредитираните ITIL® курсове се доставят от Ню Харайзънс България, ITIL® & PRINCE2® тренинг организация, акредитирана от PEOPLECERT, и New Horizons CLC- 5Point Enterprises, ITIL® & PRINCE2® тренинг организация, акредитирана от PEOPLECERT, което означава, че доставяме най-новите официални курсове, за да получите най-добри резултати от инвестицията си в обучение.

Интересувате се от темата? Пишете ни!

Бързо запитване

Вашите имена *

Вашият Email *

Вашето съобщение *

captcha

Подобни публикации

Добавете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *