Семинар: Предвиждащи анализи за развитие на клиенти
|Заповядайте на семинара на New Horizons Bulgaria „Предвиждащи анализи за развитие на клиенти“.
В последните години все повече компании използват Предвиждащи Анализи (Predictive Analytics), за да увеличат ефективността на своите CRM и маркетингови активности, които накрая се трансформират в увеличени печалби. Аналитичният подход за развитие на клиенти се оказва високо ефективен както за осигуряване на допълнителни приходи, така и по отношение увеличаване на клиентската удовлетвореност. Компаниите, пионери в тази област, вече се радват на силно конкурентно предимство и добавъчни печалби.
Предложеният семинар е разработен във връзка с курса „ПРЕДВИЖДАЩИ АНАЛИЗИ ЗА РАЗВИТИЕ НА КЛИЕНТИ“ и цели да запознае участниците с практическото поле за изява на предвиждащите анализи. Това са различните видове клиентска сегментация (поведенческа, по стойност, по склонност за напускане), модели за предвиждане на следващо действие на клиента и др. На база на този апарат може да се търси частична автоматизация на маркетинг и CRM дейността на компанията, както и да се организират много повече силно таргетирани кампании с висока степен на реакция и възвращаемост.
Програма:
- За нуждата от повече систематизирано познание за клиента
- Сегментация, водена от данните
- Поведенческа сегментация
- Сегментация по стойност
- Сегментация според склонността на клиента да ни напусне
- Модели, предвиждащи следващото действие на клиентите
- Предвиждане склонността на клиента да ни напусне (Churn Prediction)
- Предвиждане склонността на клиента за Ъпгрейд, Кръстосана покупка, да плати (във времето) и др.
- Аналитичен CRM и Автоматизиран маркетинг
Аудитория:
На първо място Маркетинг и CRM Мениджъри и Директори, които искат да се възползват от предимствата на съвременните аналитични подходи, за по-добро таргетиране и офериране на клиентите. Изпълнителни директори и хора, свързани със задаване стратегията и фокуса на компанията, биха могли да обогатят и разширят своята визия за решаване на стратегически проблеми като задържане на клиенти, повишаване приходите и печалбите като следствие от развитието по стойност и дълъг живот на клиентската база. Аналитици, плановици, дори финансови анализатори, биха имали полза от познаването на разгледаните фундаментални методи за анализ на данни.
По индустрии:
Изложените подходи са универсални за всяка индустрия в която има множество клиенти, чието поведение (транзакции) могат да се проследят. Такива индустрии са:
- застрахователното и банково дело
- здравни фондове
- телекоми
- компании осигуряващи битови услуги
- големи търговци на дребно – бензиностанции, вериги магазини, хотелиери и др.
- електронни магазини и онлайн залагания
Примерите в курса ще бъдат от финансовата и телеком индустрии.
За водещия:
Апостол Мушмов има международно признат научен принос в областта на Приложната математика и анализа. Aсоцииран член e на Кралския институт по Приложна математика на Великобритания. Занимавал се е с научна дейност у нас и в чужбина, която е подкрепена с множество публикации, вкл. водещи американски издания. След установяването си в България през последните 10 години е заемал високи позиции в големи компании от застрахователния, телеком и финансовия сектор. Автор е на книгата „Обърнат маркетинг – CRM”, както и на множество публикации в тази област. Гост лектор е на редица форуми посветени на управлението и развитието на клиенти. През 2014 година става съосновател на консултантската компания 11235 Ltd.
Дата: 22 май 2014 г., четвъртък
Час: 18:30-20:00 ч.
Адрес: Интерпред, блок А, етаж 6, New Horizons Bulgaria
Условия за участие:
Семинарът е безплатен, но изисква регистрация. За да заявите участието си, попълнете регистрационната форма. Местата са ограничени.