Семинар: Предвиждащи анализи за развитие на клиенти

Заповядайте на семинара на New Horizons Bulgaria „Предвиждащи анализи за развитие на клиенти“.

3248483447_95d2e9957a_nВ последните години все повече компании използват Предвиждащи Анализи (Predictive Analytics), за да увеличат ефективността на своите CRM и маркетингови активности, които накрая се трансформират в увеличени печалби. Аналитичният подход за развитие на клиенти се оказва високо ефективен както за осигуряване на допълнителни приходи, така и по отношение увеличаване на клиентската удовлетвореност. Компаниите, пионери в тази област, вече се радват на силно конкурентно предимство и добавъчни печалби.

Предложеният семинар е разработен във връзка с курса „ПРЕДВИЖДАЩИ АНАЛИЗИ ЗА РАЗВИТИЕ НА КЛИЕНТИ“ и цели да запознае участниците с практическото поле за изява на предвиждащите анализи. Това са различните видове клиентска сегментация (поведенческа, по стойност, по склонност за напускане), модели за предвиждане на следващо действие на клиента и др. На база на този апарат може да се търси частична автоматизация на маркетинг и CRM дейността на компанията, както и да се организират много повече силно таргетирани кампании с висока степен на реакция и възвращаемост.

Програма:

  1. За нуждата от повече систематизирано познание за клиента
  2. Сегментация, водена от данните
    1. Поведенческа сегментация
    2. Сегментация по стойност
    3. Сегментация според склонността на клиента да ни напусне
  3. Модели, предвиждащи следващото действие на клиентите
    1. Предвиждане склонността на клиента да ни напусне (Churn Prediction)
    2. Предвиждане склонността на клиента за Ъпгрейд, Кръстосана покупка, да плати (във времето) и др.
  4. Аналитичен CRM и Автоматизиран маркетинг

Аудитория:

На първо място Маркетинг и CRM Мениджъри и Директори, които искат да се възползват от предимствата на съвременните аналитични подходи, за по-добро таргетиране и офериране на клиентите. Изпълнителни директори и хора, свързани със задаване стратегията и фокуса на компанията, биха могли да обогатят и разширят своята визия за решаване на стратегически проблеми като задържане на клиенти, повишаване приходите и печалбите като следствие от развитието по стойност и дълъг живот на клиентската база. Аналитици, плановици, дори финансови анализатори, биха имали полза от познаването на разгледаните фундаментални методи за анализ на данни.

По индустрии:

Изложените подходи са универсални за всяка индустрия в която има множество клиенти, чието поведение (транзакции) могат да се проследят. Такива индустрии са:

  • застрахователното и банково дело
  • здравни фондове
  • телекоми
  • компании осигуряващи битови услуги
  • големи търговци на дребно – бензиностанции, вериги магазини, хотелиери и др.
  • електронни магазини и онлайн залагания

Примерите в курса ще бъдат от финансовата и телеком индустрии.

За водещия:

ApostolІ_mАпостол Мушмов има международно признат научен принос в областта на Приложната математика и анализа. Aсоцииран член e на Кралския институт по Приложна математика на Великобритания. Занимавал се е с научна дейност у нас и в чужбина, която е подкрепена с множество публикации, вкл. водещи американски издания. След установяването си в България през последните 10 години е заемал високи позиции в големи компании от застрахователния, телеком и финансовия сектор. Автор е на книгата „Обърнат маркетинг – CRM”, както и на множество публикации в тази област. Гост лектор е на редица форуми посветени на управлението и развитието на клиенти. През 2014 година става съосновател на консултантската компания 11235 Ltd.

Дата: 22 май 2014 г., четвъртък
Час: 18:30-20:00 ч.
Адрес: Интерпред, блок А, етаж 6, New Horizons Bulgaria

Условия за участие:

Семинарът е безплатен, но изисква регистрация. За да заявите участието си, попълнете регистрационната форма. Местата са ограничени.

Интересувате се от темата? Пишете ни!

    Бързо запитване

    Вашите имена *

    Вашият Email *

    Вашето съобщение *

    captcha

    Добавете коментар

    Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *