Курс: Предвиждащи анализи за развитие на клиенти

inbetweenВ последните години все повече компании използват Предвиждащи Анализи (Predictive Analytics), за да увеличат ефективността на своите CRM и маркетингови активности, които накрая се трансформират в увеличени печалби. Аналитичният подход за развитие на клиенти се оказва високо ефективен както за осигуряване на допълнителни приходи, така и по отношение увеличаване на клиентската удовлетвореност. Компаниите, пионери в тази област, вече се радват на силно конкурентно предимство и добавъчни печалби.

Тозу курс цели да осветли същността на Предвиждащите Анализи и да достигне до ясното разбиране на механиката, по която те спомагат за развитието (по стойност) и задържането (по време) на клиентската база на една компания. Това включва изясняването и практическата реализация на концепции като Клиентска Сегментация, Модели предвиждащи следващото действие на клиента, Жизнена стойност на клиента и др. Накрая тези понятия са обединени в практически програми и кампании към клиентите, като са проследени и начини за ефективна комуникация, управление и обратна връзка от тях. Всичко това може да се нарече Аналитичен CRM в действие.

Програма:

  1. За нуждата от повече систематизирано познание за клиента
  2. Сегментация, водена от данните
    1. Клъстърен анализ
    2. Поведенческа сегментация
    3. Сегментация по стойност
    4. Сегментация според склонността на клиента да ни напусне
  3. Модели, предвиждащи следващото действие на клиентите
    1. Регресионни модели
    2. Предвиждане склонността на клиента да ни напусне (Churn Prediction)
    3. Предвиждане склонността на клиента за Ъпгрейд, Кръстосана покупка, да плати (във времето) и др.
  4. Жизнена стойност на клиента
    1. Дискриминантен анализ
    2. Оценка на жизнената стойност на клиентите
  5. Аналитичен CRM и Автоматизиран маркетинг

Аудитория:

На първо място Маркетинг и CRM Мениджъри и Директори, които искат да се възползват от предимствата на съвременните аналитични подходи, за по-добро таргетиране и офериране на клиентите. Изпълнителни директори и хора, свързани със задаване стратегията и фокуса на компанията, биха могли да обогатят и разширят своята визия за решаване на стратегически проблеми като задържане на клиенти, повишаване приходите и печалбите като следствие от развитието по стойност и дълъг живот на клиентската база. Аналитици, плановици, дори финансови анализатори, биха имали полза от познаването на разгледаните фундаментални методи за анализ на данни.

По индустрии:

Изложените подходи са универсални за всяка индустрия в която има множество клиенти, чието поведение (транзакции) могат да се проследят. Такива индустрии са:

  • застрахователното и банково дело
  • здравни фондове
  • телекоми
  • компании осигуряващи битови услуги
  • големи търговци на дребно – бензиностанции, вериги магазини, хотелиери и др.
  • електронни магазини и онлайн залагания

Примерите в курса ще бъдат от финансовата и телеком индустрии.

За водещия:

ApostolІ_mАпостол Мушмов има международно признат научен принос в областта на Приложната математика и анализа. Асоцииран член e на Кралския институт по Приложна математика на Великобритания. Занимавал се е с научна дейност у нас и в чужбина, която е подкрепена с множество публикации, вкл. водещи американски издания. След установяването си в България през последните 10 години е заемал високи позиции в големи компании от застрахователния, телеком и финансовия сектор. Автор е на книгата „Обърнат маркетинг – CRM”, както и на множество публикации в тази област. Гост лектор е на редица форуми посветени на управлението и развитието на клиенти. През 2014 година става съосновател на консултантската компания 11235 Ltd.

Допълнителна информация за курса:
Продължителност: 1 ден (8 учебни часа)
Дати на провеждане: 18 юни 2014 г.
Място на провеждане: Учебен център New Horizons Bulgaria
Цена: 950 лева без ДДС

Ако имате нужда от допълнителна информация относно курса „Предвиждащи анализи за развитие на клиенти“, свържете се на тел. 02 42 100 40 или имейл: office@newhorizons.bg.

Интересувате се от курса? Пишете ни!

    Бързо запитване

    Вашите имена *

    Вашият Email *

    Вашето съобщение *

    captcha

    Добавете коментар

    Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *