Курс: Предвиждащи анализи за развитие на клиенти
|В последните години все повече компании използват Предвиждащи Анализи (Predictive Analytics), за да увеличат ефективността на своите CRM и маркетингови активности, които накрая се трансформират в увеличени печалби. Аналитичният подход за развитие на клиенти се оказва високо ефективен както за осигуряване на допълнителни приходи, така и по отношение увеличаване на клиентската удовлетвореност. Компаниите, пионери в тази област, вече се радват на силно конкурентно предимство и добавъчни печалби.
Тозу курс цели да осветли същността на Предвиждащите Анализи и да достигне до ясното разбиране на механиката, по която те спомагат за развитието (по стойност) и задържането (по време) на клиентската база на една компания. Това включва изясняването и практическата реализация на концепции като Клиентска Сегментация, Модели предвиждащи следващото действие на клиента, Жизнена стойност на клиента и др. Накрая тези понятия са обединени в практически програми и кампании към клиентите, като са проследени и начини за ефективна комуникация, управление и обратна връзка от тях. Всичко това може да се нарече Аналитичен CRM в действие.
Програма:
- За нуждата от повече систематизирано познание за клиента
- Сегментация, водена от данните
- Клъстърен анализ
- Поведенческа сегментация
- Сегментация по стойност
- Сегментация според склонността на клиента да ни напусне
- Модели, предвиждащи следващото действие на клиентите
- Регресионни модели
- Предвиждане склонността на клиента да ни напусне (Churn Prediction)
- Предвиждане склонността на клиента за Ъпгрейд, Кръстосана покупка, да плати (във времето) и др.
- Жизнена стойност на клиента
- Дискриминантен анализ
- Оценка на жизнената стойност на клиентите
- Аналитичен CRM и Автоматизиран маркетинг
Аудитория:
На първо място Маркетинг и CRM Мениджъри и Директори, които искат да се възползват от предимствата на съвременните аналитични подходи, за по-добро таргетиране и офериране на клиентите. Изпълнителни директори и хора, свързани със задаване стратегията и фокуса на компанията, биха могли да обогатят и разширят своята визия за решаване на стратегически проблеми като задържане на клиенти, повишаване приходите и печалбите като следствие от развитието по стойност и дълъг живот на клиентската база. Аналитици, плановици, дори финансови анализатори, биха имали полза от познаването на разгледаните фундаментални методи за анализ на данни.
По индустрии:
Изложените подходи са универсални за всяка индустрия в която има множество клиенти, чието поведение (транзакции) могат да се проследят. Такива индустрии са:
- застрахователното и банково дело
- здравни фондове
- телекоми
- компании осигуряващи битови услуги
- големи търговци на дребно – бензиностанции, вериги магазини, хотелиери и др.
- електронни магазини и онлайн залагания
Примерите в курса ще бъдат от финансовата и телеком индустрии.
За водещия:
Апостол Мушмов има международно признат научен принос в областта на Приложната математика и анализа. Асоцииран член e на Кралския институт по Приложна математика на Великобритания. Занимавал се е с научна дейност у нас и в чужбина, която е подкрепена с множество публикации, вкл. водещи американски издания. След установяването си в България през последните 10 години е заемал високи позиции в големи компании от застрахователния, телеком и финансовия сектор. Автор е на книгата „Обърнат маркетинг – CRM”, както и на множество публикации в тази област. Гост лектор е на редица форуми посветени на управлението и развитието на клиенти. През 2014 година става съосновател на консултантската компания 11235 Ltd.
Допълнителна информация за курса:
Продължителност: 1 ден (8 учебни часа)
Дати на провеждане: 18 юни 2014 г.
Място на провеждане: Учебен център New Horizons Bulgaria
Цена: 950 лева без ДДС
Ако имате нужда от допълнителна информация относно курса „Предвиждащи анализи за развитие на клиенти“, свържете се на тел. 02 42 100 40 или имейл: office@newhorizons.bg.