Курс: ITIL® Foundation 2011 Edition – 3-5 декември 2012г.

На 3-ти декември 2012 г. в New Horizons започва курс за ITIL® Foundation 2011 Edition. Курсът обхваща жизнения цикъл на процесите за управление на ИТ услуги и подготвя за успешно полагане на сертификационен изпит ITIL® 2011 Edition. Водещият Наньо Нанев е ИТ консултант в Прима Нет Консулт, с богат практически опит в България и на Западния пазар.

За ITIL®

IT Infrastructure Library® (ITIL®) е универсална основа за създаване и управление на ИТ услуги, превърнала се в задължителен стандарт на работа за редица компании по света. ITIL® обхваща практиките, дейностите, структурите и отговорностите в целия цикъл на създаване на ИТ услуги. Докато през годините основните принципи и концепции нa библиотеката остават непроменени, поддържащите ги процеси и практики се развиват заедно бизнеса. Актуализираната версия ITIL® Foundation 2011 Edition отразява развитието на добрите практики в управлението на ИТ услуги.

За кого е курс ITIL® Foundation 2011 Edition?

Целта на ITIL® е да направи успешна комуникацията между бизнеса и ИТ специалистите така, че ИТ услугите да носят необходимата стойност, без тя да превишава направените инвестиции и оперативни разходи по поддръжката им. Ето защо курсът за ITIL® Foundation 2011 Edition ще бъде полезен за специалисти от всички нива в организационната йерархия. Фокусът е към представители на ИТ отделите, бизнес мениджмънт, финанси и управление на проекти.

Какво съдържа обучението за ITIL® Foundation?

  • Въведение в ITIL®, история и основна терминология.
  • Запознаване с основните публикации: Service Strategy, Service Design, Service Transition, Service Operation, Continual Service Improvement.
  • Примерен тест и практически упражнения.

По време на курса ще разберете също:

  • Какво е приложението на ITIL® в България и по какво се различава от приложението му на Запад?
  • Какви са най-честите предизвикателства, които срещат компаниите, прилагащи ITIL® у нас, и какви са пътищата за тяхното преодоляване?
  • Ще се запознаете с множество примери от практиката, които улесняват разбирането на терминологията и усвояването на учебния материал.

За лектора:

Наньо Нанев има над 14 години опит в управлението на ИТ услуги и проекти. През последните 10 години ръководи собствена компания – Прима Нет Консулт, предлагаща аутсорсинг на ИТ отдел. Експертизата му получава международно признание и Наньо понастоящем е ангажиран с два големи проекта на британската корпорация KCOM – водещ доставчик на ИКТ услуги в региона.
Сертифициран ITIL® v.3 Intermediate Level специалист, Наньо Нанев е ITIL® инструктор в учебен център New Horizons Bulgaria.

Какво казват курсистите за Наньо Нанев?

Станга АД: “Лекторът Наньо Нанев съобрази учебната програма с нуждите на участниците в обучението и им оказа значима подкрепа при усвояването на изпитния материал. В следствие на обучението колегите ни положиха успешно сертификационен изпит и станаха сертифицирани ITIL специалисти.”

За информация и записване:

Курсът е със стандартна продължителност 3 дни (24 учебни часа).
Цена за един участник: 550 Евро без ДДС

За повече информация и записване потърсете консултант на New Horizons на тел.: 02 4210040 или email: office@newhorizons.bg. Местата са ограничени.

* * *
• Акредитираните ITIL® курсове се доставят чрез itSM Solutions LLC, акредитиран партньор за обучения на CSME.
• ITIL® е регистрирана търговска марка на Cabinet Office.
• IT Infrastructure Library® е регистрирана търговска марка на Cabinet Office.

Интересувате се от курса? Пишете ни!

    Бързо запитване

    Вашите имена *

    Вашият Email *

    Вашето съобщение *

    captcha

    Подобни публикации

    Добавете коментар

    Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *