След 365 дни бягане с препятствия IBM и Microsoft отново в челната тройка

Класацията Best Global Brands 2010 на Interbrand не отбеляза разместване във водещите три позиции в топ 100 на световните марки.  Със стойност от $70,452 млрд. Coca-Cola остава най-скъпата търговска марка в света. Покачване със 7% на стойността на брандовете спрямо 2009 година запазва позициите на IBM и Microsoft и те заемат съответно второ и трето място в класацията. Веднага след тях се нарежда Google с внушителното покачване от 36%. Шампиони по годишен ръст в стойността на марката са също Apple (37%) и BlackBerry (32%).
Cisco продължава да държи 14 позиция, а Oracle се придвижва с две единици напред до достойното 22 място.

Какво прави една марка силна?
Основната й цел, твърди Kevin Bishop, Vice President of brand System and Workforce Enablement for IBM Worldwide. Преди всичко трябва да можете да си отговорите на два въпроса: защо съществува компанията ви и какво щеше да липсва, ако нея я нямаше? Цялото интервю…

За Interbrand
Interbrand, част от американския холдинг Omnicom Group, е глобална компания, специализирана в брандинг консултации (анализ и оценка на търговските марки, стратегическо развитие, корпоративен дизайн и пр.). Повече…

За методологията
Оценката на търговските марки се извършва на базата на три основни показателя: финансовите резултати на компаниите, ролята на бранда за вземането на решение за покупка и потенциала му да генерира приходи в бъдеще. Повече…

Продължението
Ще има ли разместване в топ 3 през 2011 г.? Залаганията вероятно вече са започнали.

Интересувате се от темата? Пишете ни!

    Бързо запитване

    Вашите имена *

    Вашият Email *

    Вашето съобщение *

    captcha

    Добавете коментар

    Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *