Балансирана карта за оценка

Как измерваме ефективност? Брой удовлетворени клиенти? Възходяща крива на печалбата? Увеличаващо се количество на бизнес контрагентите? Спокойно, няма единствен правилен отговор. Просто съществуват различни методики, които наблягат на едни или други показатели.

Ню Хърайзънс България взе стратегическо решение да въведе вътрешна система за измерване на ефективността ни. За целта извикахме външна експертна помощ. В момента служителите се обучават как да правят „балансирана карта за оценка“ (balanced scorecard) . Не е тук мястото да навлизаме в детайли, но общо взето става дума за подбор на определени показатели, които дават балансирана картина на нашия бизнес и позволяват много бързо да установяваме, дали действаме във всеки един случай като ефективна организация. Много се надяваме да сме именно такава. Вие какво смятате?

Интересувате се от темата? Пишете ни!

    Бързо запитване

    Вашите имена *

    Вашият Email *

    Вашето съобщение *

    captcha

    Добавете коментар

    Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *