Управление на работните листи в Microsoft Excel 2007

Имали ли сте работна книга в Microsoft Excel 2007 с множество работни листи в нея? И тези работни листи имат имена, различни от Sheet1, Sheet2 и Sheet3?

В повечето случаи се налага да използвате навигационните бутони*, за да се придвижите към работните листи, които не са видими на Вашия екран. Често, това е едно доста отегчително занимание, което отнема от времето Ви. Има начин, по който бързо да достигате до всички работни листи от работната книга на Microsoft Excel 2007, както и лесто да избирате желания от Вас лист.

11

Ако с десен бутон на мишката изберете някой от навигационните бутони, се отваря списък със съответните работни листи. Това е много полезна опция, особено когато имената им са дълги.

12

Изберете съответния работен лист (April) за разполагането му на работното пространство. Има и друг начин за навигация сред работни листи в Microsoft Excel 2007 – използвайте следните клавишни комбинации:

  • CTRL+Page Up активира предходния работен лист;
  • CTRL+Page Down активира следващия работен лист.
Интересувате се от темата? Пишете ни!

    Бързо запитване

    Вашите имена *

    Вашият Email *

    Вашето съобщение *

    captcha

    Добавете коментар

    Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *