Управление на работните листи в Microsoft Excel 2007
|Имали ли сте работна книга в Microsoft Excel 2007 с множество работни листи в нея? И тези работни листи имат имена, различни от Sheet1, Sheet2 и Sheet3?
В повечето случаи се налага да използвате навигационните бутони*, за да се придвижите към работните листи, които не са видими на Вашия екран. Често, това е едно доста отегчително занимание, което отнема от времето Ви. Има начин, по който бързо да достигате до всички работни листи от работната книга на Microsoft Excel 2007, както и лесто да избирате желания от Вас лист.
Ако с десен бутон на мишката изберете някой от навигационните бутони, се отваря списък със съответните работни листи. Това е много полезна опция, особено когато имената им са дълги.
Изберете съответния работен лист (April) за разполагането му на работното пространство. Има и друг начин за навигация сред работни листи в Microsoft Excel 2007 – използвайте следните клавишни комбинации:
- CTRL+Page Up активира предходния работен лист;
- CTRL+Page Down активира следващия работен лист.