Семинар: ITIL® Practitioner или как да имплементираме добрите практики
Начало: 30 март, 18:30 ч.
Място: Ню Харайзънс
Край: 19:30 ч.
Водещ: Никола Гайдаров
ITIL® Practitioner e най-новото допълнение в палитрата от ITIL® курсове и сертификати, с важната мисия да свърже теорията с практиката. След години на трудни и понякога болезнени опити за въвеждане на добрите практики от ITIL®, вече има курс, който дава отговор на въпроса „Как да въведем ITIL® в нашата организация?“. ITIL® Practitioner дава един съвсем нов поглед върху трупаната с години терминология и цели да помогне на всички специалисти да осъзнаят нуждата от въвеждане (adopt) и адаптиране (adapt) на IT Service Management.
Заповядайте на семинара, посветен на ITIL® Practitioner, за да разговаряме на тема IT Service Management и да споделя интересни наблюдения от прекия ми опит с компании в България и Западна Европа.
По време на семинара ще се фокусираме върху три основни компетенции, които са критичен фактор за успешното прилагане на ITIL®:
- Organizational Change Management;
- Communication;
- Measurement and Metrics.
Ще се запознаем също с т.н. 9 Guiding Principles за имплементиране на IT Service Management:
- Focus on value
- Design for experience
- Start where you are
- Work holistically
- Progress iteratively
- Observe directly
- Be transparent
- Collaborate
- Keep it simple
Изключения от обхвата:
Въведение в ITIL®
Аудитория:
Семинарът ще бъде полезен на потребители и ИТ специалисти с общи и средни познания в областта на ITIL® и IT Service Management. Желателно, но не задължително, е предишна сертификация в ITIL®, като ITIL® Foundation, ITIL® Intermediate или ITIL® Expert.
Никола Гайдаров е сертифициран ITIL® Expert. Има 10 години опит в управлението и създаването на процеси и услуги. Кариерата му започва в HP Global Delivery Center и оттогава е преминал през различни роли: технически консултант, мениджър операции, transition мениджър и консултант ITSM имплементации. Работил е на вътрешния и международния пазар.
Негова страст са дизайнът и подобряването на процеси. Обича да посреща и разрешава предизвикателствата, свързани с дефинирането на роли и отговорности на заинтересованите страни.
След като натрупва значителен практически опит в своите проекти за ITSM имплементации, Никола решава да промени кариерата си и да стане сертифициран ITIL® инструктор. Той се сертифицира като ITIL® Expert и започва да провежда ITIL® обучения, сред които: ITIL® Foundation, ITIL® OSA, ITIL® RCV, ITIL® PPO, ITIL® SOA и ITIL® MALC.
Никола се интересува от всички съвременни методологии и рамки, свързани с предоставянето на IT Service Management, като ITIL®, Agile, Lean и DevOps.
Стремежът му е да въвежда в България нови практики, с които да подобрят работата на ИТ организациите.
Условия за участие:
Семинарът е безплатен, но изисква регистрация. За да заявите участието си, моля, попълнете регистрационната форма. Местата са огрaничени.
ITIL® е регистрирана търговска марка на AXELOS Limited. Swirl logo™ е търговска марка на AXELOS Limited.
Акредитираните ITIL® курсове се доставят от Ню Харайзънс България, ITIL® & PRINCE2® тренинг организация, акредитирана от PEOPLECERT, и New Horizons CLC- 5Point Enterprises, ITIL® & PRINCE2® тренинг организация, акредитирана от PEOPLECERT, което означава, че доставяме най-новите официални курсове, за да получите най-добри резултати от инвестицията си в обучение.