ИТ уменията са полезни във всяка индустрия

shutterstock_177041921Въпреки, че много хора навлизат в техническата индустрия привлечени от доброто заплащане, работата там предлага много ползи отвъд очевидните. Съществува стереотипът за раздърпаният програмист, който пренебрегва дрескода, не мисли за нищо друго освен за работата си и мисли за програмиране дори, когато не програмира, но не всички ИТ умения са свързани само с програмиране. Ничий живот не трябва да бъде обвързан само с работата и трябва да се дава възможност на служителите да растат или да сменят отделите си, за да не бъде загубен потенциала им. Движението нагоре по стълбата на успеха може да бъде много по-лесно, когато имаш технически опит в повече от една индустрия. Така дори хората, които са избрали да работят, като ИТ специалисти в не дотам технически ориентирани компании, ще разберат, че там също могат да правят това, което обичат. Основната причина за това е, че ИТ специалистът има умения, които са нужни във всички съвременни и иновативни компании, независимо от сферата им на работа.

Архитектите на центровете за данни са полезни навсякъде.

Тези, които инвестират в достатъчно обучение по CCNA, за да станат архитекти, ще открият, че техните способности са търсени в много други сфери. Причината е в начина, по който планирането и организирането на логистиката на един център за данни, се превръща в умения, които са ценни за други индустрии.От сходни нива на инженерство освен център за данни, се нуждаят и сгради като училища, военни бази и полицейски участъци, за да се гарантира непрекъсната им работа.

Има и други причини, поради които техническата експертиза е толкова полезна. ИТ отделите в цялата индустрия търсят хора със добри комуникативни умения, такива че да могат ефективно да комуникират технологични идеи и да презентират концепции пред клиенти. Хора, които имат силни вербални и писмени комуникационни умения, биха могли да инвестират в CCNA обучение и така да станат лидери в новата хибридна стратегия, свързваща ИТ и маркетинг отделите. Способността да се обяснят технически концепции по начин, който е достъпен и разбираем е трудно откриваема, и не е чудно, че повечето организации се опитват всячески да привлекат служители притежаващи тази способност.

Използването на нови технологии за повишаване на производителността на работниците не е нищо ново. Тези, които имат достатъчно технически умения, за да разберат начина, по който новите видове софтуер за управление на информацията могат да помогнат на компанията и достатъчно добри социални умения, за да успеят правилно и успешно да докажат твърденията си, са рядкост. Без тези служители в екипите си, ще бъде по-трудно за компаниите да растат и да се конкурират с компании, които вече са ги открили.

Интересувате се от темата? Пишете ни!

    Бързо запитване

    Вашите имена *

    Вашият Email *

    Вашето съобщение *

    captcha

    One Comment

    Добавете коментар

    Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *