Семинар: “Google продукти за успешен бизнес”
|Google e най-бързо развиващата се технологична компания в света. Тя е позната на пазара с редица продукти, но кои са тези от тях, които могат да ни помогнат да развием своя бизнес и да научим повече за аудиторията, която посещава нашия сайт?
Google AdWords и Google Analytics са два полезни инструмента, които добиват все по-голяма популярност в България. Google AdWords е онлайн платформа за реклама, с която може ефективно да се достигне до таргетираната аудитория, която да превърнете в свои клиенти. От другата страна седи Google Аnalytics – онлайн продукт за уеб анализ на сайта, потребителското поведение, както и възможности за оптимизация на съдържанието на сайта, използваните рекламни канали и активни в момента кампании.
Съдържание на семинара
- Какво означава да присъствате онлайн?
- Как да осъществим своите маркетинг цели чрез Google AdWords?
- Какво се случва след клика? Уеб анализ и оптимизация на ангажираността на потребителите на сайта със Google Analytics.
- Как да използваме заедно различни Google продукти?
Аудитория
Семинарът “Google продукти за успешен бизнес” ще е полезен на всички с интерес в уеб сферата. В това число специалисти по маркетинг и дигитална реклама, ИТ специалисти, професионалисти на свободна практика и студенти.
За водещите:
Ивелина Манова е Google Certified Trainer и онлайн консултант в дигитална агенция Ad Academy. Тя винаги се опитва да оптимизира всеки аспект от работата си и вярва, че всичко може да се направи по-добре и по-ефективно.
Кирил Желев е Google Certified Trainer и онлайн консултант в дигитална агенция Ad Academy. Кирил има голям опит в интернет проекти за български и чуждестранни компании в областта на пътувания, имоти, наемане на персонал и реклама.
Време и място на провеждане
Дата: 4 декември 2013, срядаЧас: 18:30-20:00
Адрес: Интерпред, блок А, етаж 6, бул. “Драган Цанков” № 36, София
Условия за участие:
Семинарът е безплатен, но изисква регистрация. За да заявите уастието си, попълнете регистрационната форма. Местата са ограничени.