Курс: Certified Associate in Project Management (CAPM®) – 22-24 април 2013г.
|След серия от курсове за Project Management Professional, през месец aприл предстои да проведем обучение за Certified Associate in Project Management (CAPM®).
Професионалният сертификат за управление на проекти CAPM e насочен към специалисти, които стартират своята кариера като Проектни Мениджъри и нямат опит в управлението на проекти.
Предстоящият курс за Certified Associate in Project Management ще бъде полезен на всички, които участват в изпълнението на проекти, без да са ангажирани в управлението им. Той ще бъде ценен също за тези от вас, които искат да бъдат сертифицирани за работа с проекти, но нямат изискваните от Project Management Institute (PMI®) часове практически опит.
Изискванията за полагане на сертификационен изпит за CAPM са следните:
1) Диплома за завършено образование
и
2) 1500 часа практически опит в сферата на управление на проекти
или
2) 23 часа обучение (23 PDU)
След завършване на курса за CAPM в New Horizons, участниците получават сертификат за завършено обучение, което покрива изискването на PMI за 23 контактни часа (PDU). Документацията за кандидатстване за CAPM е налична в сайта на PMI.
Програмата на курс Certified Associate in Project Management (CAPM) включва:
- Understanding Project Management Fundamentals
- Identifying Project Management Processes
- Initiating a Project
- Managing Project Scope
- Estimating Project Time
- Developing a Project Schedule
- Analyzing Project Cost
- Measuring Project Quality
- Organizing Human Resources for a Project
- Devising Effective Communication Methods
- Analyzing Project Risks
- Processing Project Procurements
- Integrating Project Workflow
Водещ:
Допълнителна информация:
Подробна програма на курса: Certified Associate in Project Management (CAPM®)
Продължителност: 3 дни (24 учебни часа)
Дати на провеждане: 22-24 април 2013г.
Цена: 450 Евро без ДДС
Място на провеждане: Учебен център New Horizons Bulgaria
Защо да се сертифицирате?
Сертификатите на PMI за управление на проекти повишават успеваемостта на проектите, доказват компетентността и знанията на притежателя им, подобряват професионалния статус, отварят достъп до ресурси и помощни средства, допринасят за намиране на нови възможности и надхвърлят многократно изискванията на работодателите.
За повече информация и записване потърсете консултант на New Horizons на тел.: 02 4210040 или email: office@newhorizons.bg. Местата са ограничени.