Закономерности в Туитър
|Скорошно проучване разкри някои интересни подробности за социалната мрежа Туитър. Например, от събраните данни става ясно, че сайтът има множество потребители, но голяма част от тях са „заспали“, тоест, неактивни. За критерий изследването е приело, че активен потребител е този, който има поне 10 последователи, потребителят сам следи поне 10 човека и е написал 10 туита минимум. Така зададената рамка установява, че само 21% от потребителите са наистина активни и отговарят на зададените критерии.
Друго интересно наблюдение е, че Туитър е регистрирал най-много нови фенове в началото на 2009. (Пикът е забележителен!) Оттогава, постепенно броят на новорегистрираните е спадал и към днешна дата, те са само с 0.31% повече от декември 2009. Този факт ни води към заключението, че увеличаването на потребителската база е подчинимо на теорията на социалните епидемии, а също така се влияе много силно и конюнктурно от „офлайн“ PR ходове, които разкриват, че „едикоя си звезда вече има Туитър профил“.