Маркетинг мениджър
Професионален профил
Занимавам се с планиране, организация и анализ на различни събития в Ню Хърайзънс… и с доста други неща. Преди Ню Хърайзънс бях мениджър на проект в сферата на интернет търговията.
Свободно време
Привличат ме: живот на открито, чужди култури и хора, които обитават периферията на нашия цивилизован свят.
Какво прави един маркетинг специалист наистина добър?
Познаване спецификата на бизнеса, визия за бъдещето на компанията, постоянство. Ако знаеш къде искаш да стигнеш и как да стигнеш, остава да имаш волята да следваш посоката, без да се отклоняваш и без да се отказваш пред трудностите.
Учене през целия живот?
За мен ученето е стил на живот. Не помня период, по-дълъг от няколко месеца, в който да не съм в университета или на някой курс, а много често и на двете. И на 100 години вероятно с последните си пари пак ще купувам книги и ще се записвам за курсове, за да преодолявам границите в мисленето и възможностите си.
Моите причини да съм в Ню Харайзънс
Две неща ме накараха да избера Ню Хърайзънс. Първото са хората, които почувствах като мои колеги още при първите ни разговори. Професионалисти с открит и свободен стил на общуване, не „служители”, а личности, които знаят какво и защо правят.
Второто е каузата, която обединява тези хора, а именно – обменът на знания и опит. Професионалното развитие на всеки един (бил той инструктор, търговец, системен администратор или генерален мениджър) не е нещо, което се случва между другото, по изключение, а е един непрекъснат, видим процес, даващ конкретни, измерими резултати. Тук всички обучават и биват обучавани – непрекъснато, интензивно, целеустремено, онлайн и офлайн, индивидуално, в група. Никъде досега не съм била в колектив с такъв силен стремеж към знание, себеактуализация и предаване на тези знания и опит. За мен това е много близо до представата за рая.
Малко по-късно открих още една причина: нашите клиенти. Това са компании и хора, които инвестират време, енергия и пари, за да бъдат по-успешни чрез придобиването на нови знания и умения.
Формула за успеха на една компания?
Хора, които вярват в нещата, които създават.